18 Aralık 2014 Perşembe

Hayaller...

Hayaller... Senin olmasıyla ilgili canlandırdığın o oyun alanındaki keyifler. Hiç senin olmayacakmış heyecanı. Olunca da “aaa ama oldu” şaşkınlığı. Hayaller üzerine çok yazıldı çizildi. Olmayacak gibi gelenlerin kolaylıkla hayata geçmesi ise genellikle mucize olarak nitelendirildi.

Oysa oluyor. Hayat sana bu duruşu kazandırma yolunu hep açıyor aslında. Görüp görmemek; bakıp bakmamak var biraz. Biraz da hep vurguladığım seçimler dünyası. Ben hayal dünyasında yaşamıyorum tam tersine oldukça karanlık bir alandan geldim desem hiç de abartmış olmam. Umudunu yitirmeyenlerin arasındayım ben, olanlara karşı uzun zaman karamsar, korkak, çekimser davranan yanım yeni yöntemler buldu kendine. Olana daha başka açılarla bakabilme şansını yakaladı.

Öyle büyük laflarla “bu kesin doğru”larım yok artık benim, değişebilir her şey; havam, suyum, yerim, yurdum. Değişebilir tüm çevrem...

Gerçek olan da değişebilir, inandıklarım, bugüne kadar değer verdiklerim. Bu bir kaçış değil; bu körü körüne bağlanmanın zincirlerini kırmak bir yerde sınırlandırdığın her bir alanın esaretinden kurtulmak. Her yerden bakabilmek mesela, herkesi seçimleriyle kabul etmek; yargılamamak.

Uzun zamandır deniyorum. Yöntemleri, kendimi, çevremi... Ulaştığım noktada şu anda başarmak isteğim bir adımı attım bile. Yazmak...

Durdurmuyorum artık kendimi, bir diğeri uğruna. Sen de yapma. İçinde yapmak, adım atmak istediğin bir alanı sadece “ne derler?” mantığıyla sınırlandırma. Baktığında herkes kendince olanı sürdürmeye devam ediyor. Bu da senin seçimin...

Bunu kendime de itiraf ettiğim gün blogu da yazmaya başladım yeniden. Sonra baktım ki vermek istediğim yeterince kendini bulamıyor. Sordum... Bu bloğun harika görünmesi için neler mümkün?

Aynı gün kendisi de blog yazarı olan kuzenim Ebru’yla konuşurken, gul_tasarimm’ı önerdi. Çok değil bir haftada blogum hazırdı hem de istediğimin bile ötesinde bir tasarımla.

Şimdi her açışımda sayfayı, “bir hayal daha gerçek oldu” diyorum gülümseyerek. Hayallerin gerçek olmasını seçin, gönüllü olun. Bu gereksiz mutluluklar dağıtmak, sizi gerçekten uzaklaştırmak değil; aksine sizin varlığınızın kanıtlanması. Hayata daha bir bağlanma, daha keyifle neşelenme kaynağı...

Teşekkür ederim gultasarimm hayallerimin gerçekleşmesindeki desteğin için J


Birlikte başka neler mümkün?

Share

1 yorum:

  1. Canım benim,Asla hayallerinden vazgeçme.Ben bunu öğrendim.Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Değerli..

SYMRNAİZ BÜTÜN HAKLARI SAKLIDIR. ©2014

TASARIM-GULTASARİM