1 Aralık 2014 Pazartesi

Yeni bir ben…


Yıllardır arayışlar, buluşlar, vazgeçişler, denemeler derken tonlarca reddedişin sonunda "yeni" olarak buradayım. Yaşamın getirdiği o sıradanlıktan bunalan, kendini arayan bulamayan, sonra tekrar yola çıkan ve bu labirenti senelerdir devam eden olarak ben; bugün, yaşamıma bir kez daha teşekkür ediyorum. Yeni biri olarak, kendini bulma yolunda yol katetmiş olarak (ki daha başındayım)…

Bu yolun sonu yok, başladın mı devam… Ben aydım, caydım da yok. Seni her seferinde daha da güzele taşıyacak bir maceraya davet eden bir seçim. Bugüne kadar attığın her adımda binlerce kez seni düşündüren zihnine de güzel bir yanıt aslında. Onu orada tutmaya devam edip kendince yaşamaya başlamanın zamanı…

Bir kere geldiğin bu dünyanın olumsuzluklarını biraz olsun uzaklaştırıp, farklı bakış açılarıyla yeniden dönüştürdüğüm hayatımın ilk doğum günü 35'e denk geldi…

Şimdi geriye dönüp baktığımda kendimi bulmaya çabaladığım onca senenin armağanları bugün hayatımda vücut buldu.

Belki yaşam anne babamı erkenden alıp gitti, tüm yoğunluyla yaşamı bana daha derinden sundu. Belki yeterince ilerleme yok yaşamımda, belki yeterince zengin olamadım henüz, en sevdiğim şarkıyı bağıra bağıra söylemedim daha ya da deniz kenarındaki yaşamıma başlayamadım…

Olsun şu an sahip olduklarım var… Olsun hayallerim var benim, mutluluklarım, sevgilerim, sevdikçe çoğalttıklarım…

Daha bir gülümseyerek bakabilmeyi hatırladım yeniden, çocukça heyecanlarla… Bugün yeryüzünde ne güzel bir hediye olduğumu fark etmenin keyfini sürüyorum mesela ailem, dostlarım, arkadaşlarımla… Ve onların da bu sonsuz seçenekler dünyasında benimle olmayı seçmelerinin şımarıklığını…

Kendince kendin olabilmenin özgürlüğünü hissediyorum. Ve herkesin aslında buna eşit ölçülerde uzak olduğunu…

Seçim yapmayı, farklı yerlerden bakmayı, kendini hedef yapmamayı, yaşamın merkezinde olduğunu hatırlayıp; aslında dünyanın senin etrafında döndüğünü fark etmemi kutluyorum bugün...

Bugün 35. Doğum günümü kutluyorum…
Daha bir neşeyle, kolaylıkla ve ihtişamla…
Daha ben olarak…
Geleceğin getireceği sürprizlerle…

Bundan daha iyi nasıl olur?
Başka neler mümkün?
:)

Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Değerli..

SYMRNAİZ BÜTÜN HAKLARI SAKLIDIR. ©2014

TASARIM-GULTASARİM