13 Mart 2015 Cuma

günaydın


Bugün denizle uyandım. Sanki kapıyı, pencereyi açınca kocamanlığıyla kucaklayacakmışçasına. O güzel sesiyle dalgaların ritmini hayatıma dahil edercesine. Köpük köpük olmuş maviliğin içinde beyazlarını gösterircesine. İçinde yaşayanlarla bir edercesine.

Hayalim öylesine gerçekti ki kokusunu bile duydum.

Zaman zaman özlem duyarız en sevdiklerimize. Bu bazen bir mekan, bir alan ya da bir kişi olarak vücut bulurken; çoğu zaman hayallerdir özlenen. Sanki hiç gerçek olmayacak gibi sarıp sarmalayanlar.

Bir kız çocuğunun sarı bukleli saçlarıyla birleşti hayalim. Güneş gibi parlayıp ışıldayan. Elinde tuttuğu papatya buketini minicik elleriyle uzattı bana gülümseyerek. Gülen bir çocuğun gözlerindeki ışıltıya takıldı gündelik yaşamın içinde kaybolan zihnim. Bir çocuğu güldürmeyi başaracak kadar hayaller var mı hayatımda?

Yoksa sınırlı mı?

Uçabilir miyim tüm gökyüzü boyunca, sevebilir miyim bütün doğayı, hayvanları, çiçekleri, ağaçları...

Bir çocuğun hayalindeki gibi sonsuz olabilir mi yetişkin bir insan?

Sımsıcak kumlara bastı ayaklarım, sımsıcak, nemli tüm enerjiyi hissettiren. Derin bir nefes aldım bedenime; hayatın en büyük hediyesi tertemiz bir havayı solumak her bir hücrene kadar.

Yerde duran renkli bir taş çekti dikkatimi aldım elime onu da görünüşte ağır gerçekte tüy gibi hafif. Doğanın ne çok mucizesi var aslında onunla bir olmaya gönüllü olduğunda.

Ben bugün hayale uyandım, olduğum yerde değil belki de hiç bilmediğim bir coğrafyanın kıyısında umutla, neşeyle...


BDİNO? BNM? J

Fot: Hande Demiroğlu


Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Değerli..

SYMRNAİZ BÜTÜN HAKLARI SAKLIDIR. ©2014

TASARIM-GULTASARİM