26 Aralık 2014 Cuma

Access Consciousness®

Katıldığım eğitim, seminer ve kurslar sonucunda yazmaya başladım yeniden. Bu aslında tamamlanmamış bir yolculuğun ilk basamağı daha. Üç senelik bir süreçteki akışın kendini göstermesi.

Merak etmeyin bu kadar uzun sürmüyor aslında. Bu seçim kişinin kendiyle bağlantılı. Başlamaya karar verdiğin noktadan bir şeyler anlatabilecek düzeye ulaşma zamanı olarak verdim ben onu.

Belirtmekte de fayda var bu tamamlanan; “tamam ben oldum” denilen bir yapı değil. Sürekli yeni bir bilginin, yeni bir oluşun tanımlandığı bir nokta. Süreklilik veren bir değişim başlangıcı. Durmak-devam etmek de kişiye kalan bir seçim.

Seçimler bununla da sınırlı değil... Ne yapmaya karar verdiğin de önem kazanıyor. Çünkü bu alanda açığa çıkan enerji seni yönlendiriyor. Kendimce bana yakın gelenleri anlatmak istiyorum. Bazıları sadece danışan olarak katılımımı devam ettirdiğim uygulamalarken; bazıları ise sizin de uygulayıcı olmanıza olanak sağlıyor.

Belirtmekte fayda var. Blog, yürütülen ancak bugüne kadar benim ulaşamadığım çalışmalara da açık. Blog üzerinden ve mail adreslerimden bana rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Bağlantıya geçtiğimiz takdirde onları da anlatmaktan da mutluluk duyarım.

Benim bu anlamda danışan olarak giriş yapıp ardından kendi uygulayıcılarından biri olmama olanak sağlayan Access Consciousness®’tan başlamak istiyorum. Access Consciousness® bana göre tam bir enerji dansı :).  

Genel olarak tanımlarsak;



Access hayatımızda ve bedenimizde istediğimiz gibi gitmediğini düşündüğümüz herhangi bir alanda dinamik değişiklikler yaratmak için tasarlanmış araçlar ve teknikler düzeni ve düşünce sistemidir. Gary Douglas  tarafından 1990 da kurulmuş ve Dr.Dain Heer'in  katkılarıyla genişlemiştir*.





25 yılda, 131 ülkede, 30 bin insanın hayatına dokunan Access Consciousness®; seminerler, eğitimler, kitaplar, online eğitimlerin de içerisinde olduğu bir sistem.

Çok çeşitli seminerler, beden çalışmaları ve özel seanslar sırasında lisanslı facilitator (kolaylaştırıcı-eğitmen)’lar, sizin bilişinize temas etmeniz için soru ve sözlü proses tekniklerini kullanırlar. Böylece sizin için mümkün olan başka olasılıkların ve seçimlerin bilincinde olursunuz ve bu da gerçekten arzu ettiğiniz hayatı seçmek ve oluşturmak için size yolu açar*.

Başlangıç çalışması Access Bars®’tır;

Bu sizin ve bedeninizin bu güne kadar biriken herhangi bir şey hakkındaki tüm limitleyici düşüncelerinizi, fikirlerinizi, davranışlarınızı, inanç sistemlerinizi, kararlarınızı serbest bırakmanızı sağlayacak bir beden terapisidir. Bu aynı bilgisayarınızın hard diskinden gereksiz dosyaları silmek gibidir. Böylece daha çok şey alıp kabul edebilmek veya yepyeni bir şey yaratmak için alan açmış olursunuz*.




Access Consciousness® çok kapsamlı bir yapı, aldığınız her bir eğitim de öyle... Ayrıntıları anlatmaya ileriki günlerde de devam edeceğim. Bu enerji dansıyla en kısa sürede sizlerin de tanışabilmesi için başka neler mümkün?

Access Consciousness® hakkında ayrıntılı bilgiye ulaşabileceğiniz web adresleri;


Facebook üzerinden bilgi alabileceğiniz Access Türkiye sayfa linkleri ise;

https://www.facebook.com/accessturkey






* Yazıda yer alan Alıntı'lar Access Türkiye sayfası "Sıkça Sorulan Sorular" bölümünden alınmıştır. Sayfaya http://www.accessconsciousness.tk/page5.asp linkinden de ulaşabilirsiniz. 

Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Değerli..

SYMRNAİZ BÜTÜN HAKLARI SAKLIDIR. ©2014

TASARIM-GULTASARİM